Informatiedocument met redenen om voor Blaak te kiezen
WAAROM KIEZEN ONDERNEMERS VOOR BLAAK ADMINISTRATIE?
Onderneming: Blaak Administratie Wijchen B.V.
Beconnummer: 594532 (NL).
Redenen: De voordelen van een persoonlijke boekhouder die alles regelt op één adres, Heldere afspraken over de werkzaamheden en beloning papier, e- Boekhouden met onze hulp, Toegang tot onze experts en specialisten, Verzekerd voor beroepsfouten, Hoge score op klanttevredenheid over de service en Persoonlijk contact.
Versie: 10-03-2023
Samenvatting waarom ondernemers kiezen voor Blaak Administratie
Op deze pagina geven we een kort overzicht van de redenen waarom ondernemers kiezen voor Blaak Administratie. Wij bieden ondernemers alle voordelen van een persoonlijke boekhouder, inclusief persoonlijk contact en gemakkelijk alles op één plek regelen. Duidelijke afspraken en toegang tot experts en specialisten zijn gegarandeerd. Neem gerust contact op met een van onze tevreden klanten voor meer informatie. Stuur ons een e-mail en wij geven je vrijblijvend de contactgegevens.
WAT BEDOELEN WE?
Met redenen om te kiezen bedoelen we: Voordelen die ondernemers ervaren om voor Blaak Administratie te kiezen.
i EXTRA INFORMATIE:
Uitbreiding, maatwerk en of meerwerk is mogelijk.
In de opdrachtbevestiging staat wat we doen.
________________________________
REDE: PERSOONLIJK CONTACT
Persoonlijk contact, goed bereikbaar en betrokken.
________________________________
REDE: ALLES GEREGELD OP 1 ADRES
Het gemak dat zaken worden geregeld op 1 adres.
________________________________
REDE: HELDERE AFSPRAKEN OP PAPIER
In de opdrachtbevestiging staat wat we doen en wat het kost.
________________________________
REDE: e BOEKHOUDEN
Online boekhoudpakket met en zonder onze hulp.
________________________________
REDE: TOEGANG TOT
Eenvoudig de Expert of Specialist inhuren die je nodig hebt.
________________________________
REDE : VERZEKERD VOOR AANSPRAKELIJKHEID
De aansprakelijkheid inclusief beroepsfouten is verzekerd.
________________________________
REDE : KLANTTEVREDENHEID
Klanten waarderen ons met een 9,8.
WANNEER STOPPEN DE WERKZAAMHEDEN?
Zodra de benodigde informatie te laat, onvolledig of helemaal niet wordt verstrekt, als er niet wordt betaald wat verschuldigd is, of als er geen opdracht wordt verstrekt, dan kunnen de overeengekomen werkzaamheden niet worden uitgevoerd. We werken ook nooit mee aan fraude of misleiding.
i EXTRA INFORMATIE:
Wij werken uitsluitend voor opdrachtgevers uit Nederland.
WAT ZIJN MIJN VERPLICHTINGEN?
Onze vragen moeten eerlijk worden beantwoord en het is verplicht om alle omstandigheden en veranderingen met betrekking tot de financiële situatie door te geven. Meld een impactvolle financiële gebeurtenis direct bij ons voordat andere actie wordt ondernomen.
WANNEER EN HOE BETAAL IK?
Op de opdrachtbevestiging staan de werkzaamheden en de vergoeding die wij daarvoor vragen. Er zijn twee mogelijkheden om de nota aan ons te betalen:
-
Wij sturen een rekening en die wordt betaalt via de
bank.
-
Wij ontvangen een machtiging om automatisch te
incasseren.
ONZE BELONING
Op basis van de gewerkte tijd en of op basis van een vast bedrag worden afspraken gemaakt over de beloning van de werkzaamheden.
HOE ZEG IK DE OVEREENKOMST OP?
De opdrachtgever kan te allen tijde een gegeven opdracht beëindigen in de algemene voorwaarden lees je hoe.
Heb je nog vragen?
Of zijn er nog onduidelijkheden? Neem dan gerust contact met ons op!